Servicii superioare de echilibrari cardane
Sa le luam pe rand: Care este cursul unui cardan din momentul intrarii in atelier si pana la iesirea acestuia de la reparatie?
Prima operatiune care se efectueaza este identificarea dimensionala si intocmirea fisei fiecarui cardan care urmeaza a fi reparat, care este urmata de identificarea componentelor defecte.
Urmeaza calculul devizului, comunicarea pretului clientului, precum si a termenului de executie.
In urma acceptului clientului urmeaza pregatirea pieselor.
Incepe demontarea pieselor identificate ca fiind defecte (cruci cardanice, culisante, rulmenti intermediari etc)
Urmeaza montajul pieselor noi care implica suduri. Sudura noilor repere se face automatizat. Pentru prevenirea posibilelor deformari, operatiunea de sudura este precedata de o operatiune de centrare a componentelor.
Urmeaza montajul crucilor cardanice, faza finala de asamblare a cardanului. Practic in acest moment suntem in faza in care avem un cardan complet refacut, dar operatiunea cea mai importanta abia acum urmeaza, mai exact echilibrarea dinamica.
In urma reparatiei unui cardan, se va face obligatoriu echilibrarea dinamica a cardanului pentru o buna functionare in conditii de rulare (mai exact pentru eliminarea tuturor posibilitatilor de a exista vibratii, batai sau orice alte simptome necorespunzatoare in functionarea transmisiei cardanice).
Este total gresita conceptia multor prestatori de a “echilibra” un cardan pe strung. Intr-adevar, pe strung se pot face verificari ale cardanului in anumite zone pentru a vedea daca este stramb sau nu. Se monteaza un ax comparametru, se roteste cardanul si se vad deviatiile insa intr-o singura zona. Acest lucru insa nu poate da un rezultat satisfacator pentru a sti exact ce greutati si unde anume trebuie sudate pentru a nu intra cardanul in rezonanta.
Se introduc datele dimensionale si se masoara dezechilibrele. Ne sunt indicate masele care trebuie adaugate precum si unghiul de montaj al acestora. Prinderea greutatilor de echilibrare se face cu ajutorul sudurii in puncte. Dupa aplicarea greutatilor se face verificarea finala, cand ni se indica de catre masina de echilibrat ca acest cardan este perfect echilibrat.
Cu noi ramaneti in miscare

Serviciile noastre:
- Reparatii cardane.
- Echilibrari cardane.
- Vanzari cardane.
- Reparatii coloane volan.
- Reconstructii cardane.
Reparatii cardane
Echilibrari cardane
Vanzari cardane
Cateva motive pentru a ne alege...
... si pentru a ne recomanda mai departe
Experienta in reparatii cardane
Mecanica auto este un domeniu vast, care implica mai multe subdomenii: electrica, mecanica, mecanica fluidelor (hidraulica), pneumatica, si asa mai departe. Noi am ales un segment din tot ceea ce tine de lumea auto, segment pe care l-am perfectionat de-a lungul timpului investind in cunoastere, in personal calificat si in tehnologie. Toata lumea stie sa repare masini, insa nu toata lumea se pricepe sa repare corect un cardan. Pentru marile service-uri este simplu: Cardanul este defect, recomandam inlocuirea acestuia. De aici deriva costuri nejustificat de mari pe care nu toti clientii si le permit. Atunci intervenim noi si, ajutati de experienta dobandita in peste 15 ani de activitate, impreuna cu personalul nostru, identificam problemele tehnice aparute la sistemul de transmisie, gasim cea mai buna varianta tehnica pentru solutionare si servim clientul astfel incat acesta sa fie multumit si sa ne recomande mai departe.
De ce pasiune?
Pasiune pentru reparatii cardane? Da! Deoarece ne place ceea ce facem. Suntem creativi, suntem flexibili, fiecare proiect fiind diferit. Gasim intotdeauna solutii tehnice adecvate clientilor nostri.
Clientul multumit este cheia unui business
Orientarea spre client este o garanţie ştiinţifică solidă pentru succesul şi menţinerea unei întreprinderi pe piaţă.
Orientarea spre client înseamnă identificarea şi analiza continuă şi cuprinzătoare a aşteptărilor clienţilor,transpunerea acestora în realizarea produselor şi serviciilor,în modul de desfăşurare a interacţiunii cu clienţii,cu scopul dezvoltării şi menţinerii unor relaţii pe termen lung şi economic avantajoase cu clienţii.Orientarea spre clienţi are ca scop satisfacerea nevoilor clienţilor, a aşteptărilor acestora şi nu construirea unui avantaj în raport de concurenţa de pe piaţă.
De aceea noi ne respectam clientii si incercam sa facem tot posibilul ca acestia sa ne recomande mai departe.